sujetsujet

SUPPORT

Behøver du hjelp? SWARCOs supportsenter finnes her for deg. Supportsenteret hjelper deg med informasjon og manualer, med å komme i kontakt med spesialister eller å booke en servicetekniker for vedlikehold og feilretting på dine trafikksystem. Har du i tillegg en serviceavtale med SWARCO kan du overlate planleggingen av det forebyggende vedlikeholdet til supportsenteret, som sørger for effektiv feilretting og rapporterer om utført arbeid. Supportsenteret kan også overvåke dine driftsovervåkingssystem, og kontakte deg eller din driftsentrepenør ved behov for service.

Slik kan komme i kontakt med supportsenteret:

  • Telefon: +47 815 45 700

Produkter

  • SERVICEHISTORIKK

    Alle servicehenvendelser til SWARCO logges i vårt Service Management system. PDA og direktekontakt til teknikerne sikrer hurtig og presise tilbakemeldinger til oppdragsgiver.

  • BEREDSKAP

    Vi tilbyr ulike avtaler i forhold til beredskap med muligheter for utrykning, fjernpålogging, telefonsupport og feilretting. Sammen skreddersyr vi den optimale løsningen.

  • PARTNERWEB

    Som en del av vårt servicekonsept tilbyr vi SWARCO partnerweb, som sikrer deg tilgang til et eget sikret område med rett dokumentasjon og servicehistorikk på dine installasjoner.